دیپلمات فردا

دانشجویان دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز

دیپلمات فردا

دانشجویان دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز

اطلاعیه شماره ۲

سلام

خدا حافظ

چیزی تازه اگر یافتید بر این دو اضافه کنید

تا بل باز شود این در گمشده بر دیوار

......................................

مطالب ارائه شده در کلاس ها رو تا این لحظه برای استفاده در سایت قرار دادم در این هفته اگر به مطالب چیزی اضافه شد حتما به این مطالب اضافه می کنم.و سعی می کنم در این هفته برنامه امتحانی و فهرست دروس اصلی و تخصصی و اختیاری رشته علوم سیاسی براتون تو وبلاگ بزارم تا در وقت انتخاب واحد ترم بعدی دچار مشگل نشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا ابوالفتحی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ق.ظ

دوست عزیز کارتون واقعا قابل قدردانی وتشکره.
خسته نباشید.آرزوی موفقیت روزافزونتون رو دارم

شی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

باسلام من رشته روابط ازدانشگاه شمام میخوام به علوم سیاسی تغییر رشته بدم این کاروانجام بدم یاخیر؟البته بادلیل چون میگن که رشته شماحقوق وزبانش کمتره ودرساتون راحت تر ازماست ایاواقعادرساتون راحت ترهستش؟من منتظرایمیل شما هستم باتشکر

با عرض سلام و روز بخیر
در مورد دروس این دو رشته در 90 درصد منابع و دروس مشابهند فقط در رشته روابط زبان تخصصی تعداد واحد بیشتری به خودش اختصاص داده، اما مسئله مهم در این دو رشته ادامه تحصیله در مقطع کارشناسی ارشد دوستانی که علوم سیاسی میخونند تا دوستانی که روابط می خونند هم پذیرش بیشتری دارند و هم تعداد رشته های بیشتر که اگر شما بخواید از اون رشته ها انتخاب کنید باید تعدادی واحد درسی به عنوان پیش بگذرونید.
یک سری مسائل دیگر هم در این مورد وجود داره که بعد از امتحانات به عنوان یک پست در وبلاگ قرار میدم.
عذر خواهی بنده رو بابت تاخیر پاسخگوئی به سوالتون بپذیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد