دیپلمات فردا

دانشجویان دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز

دیپلمات فردا

دانشجویان دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز

ماجراهای من و استاد 1 (دکتر سیف زاده)

با عرض سلام و روز بخیر خدمت همه عزیزان

در کلاس روابط بین الملل دکتر سیف زاده متاسفانه یا شایدم خوشبختانه از انجائی که ما جهان سومی ها تحمل شنیدن حرف های هم ر نداریم و حاضر نیستیم از مواضع فکری و ذهنی خودمان (غلط یا درست) کوتاه بیاییم مسائلی پیش امد که ذهن پریشانم را پریشان تر کرد به همین دلیل نامه ای از جنس الکترونیکی خدمت استاد ارسال کردم و جوابی از همان جنس دریافت نمودم که در ادامه مطلب برای اطلاع شما عزیزان قرار داده ام.امیدوارم مفید فایده قرار گیرد.

ادامه مطلب ...

اطلاعیه شماره 5

با سلام و عرض روز بخیر خدمت همه دوستان عزیز و گرامی

مختصر فاصله ای که در بروز کردن وبلاگ بوجود اومد به دلیل ابری بودن حال و هوای حوصله بود که امیدوارم بر من ببخشید.

به اطلاع دوستان جان برسونم که دو موضوع جدید در وبلاگ به موضوعات قبل اضافه کردم با عناوین ماجراهای من و استادم و ماجراهای من و دانشگاه.که در این موضوعات شرح اتفاقات و حوادث دانشگاه و کلاس ها و .... را بازگو خواهم کرد.

در مورد جزوات هم در این هفته سعی بر بروز رسانیشان دارم و امیدوارم مورد استفاده دوستان غایب از کلاس ها قرار گیرد.