دیپلمات فردا

دانشجویان دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز

دیپلمات فردا

دانشجویان دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز

تاریخ روابط بین الملل

با عرض سلام و  تبریک میلاد اسوه عدالت علی (ع) و روز بخیر خدمت دوستان عزیز

همانطور که اگاهید ،با تغییر امتحان تاریخ روابط بین الملل میزان صفحات کتاب افزایش پیدا کرد و سوالاتی که قبلا برای شما عزیزان آمده شده بود جوابگوی امتحان پایان ترم نبود.لذا چکیده ای از مطالب مهم کتاب تا قسمتی که سوالات طرح شده بود آماده کردم که لینک فایل رو  با پسوندpdf برای دانلود در زیر موجود است همچنین یکی دیگر از برادران تعدادی سوال از همین درس تهیه کرده بودند که لینک اون رو هم برای دانلود اضافه نمودم.


http://s3.picofile.com/file/7399551284/T_r_b.pdf.html


http://s3.picofile.com/file/7399552468/tarikh.pdf.htm 



دوستان زیادی تماس گرفتند و پی گیر سوالات درس فن دیپلماسی و اداب کنسولی شدند،خدمت دوستان باید عرض کنم که در حال تهیه جواب های سوالات هستم به مدد الهی سعیم بر اینه که قبل از پایان این هفته لینک سوالات رو برای دانلود شما عزیزان آماده کنم.

بهروز و سربلند هستید

نظرات 7 + ارسال نظر
وزارت خارجه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام..خوبید؟
آقا عرضم به حضورتون که....این جزوه 18 صفحه اولش از نکات تمام صفحاتی هست که استاد تعیین کرده...یا مقداری از اون صفحات هست؟؟؟
سوالات و جواب ها تا چه صفحه ای رو که استاد تعیین کرده شامل میشن؟؟؟
به نظرت اینو بخونیم...کافیه؟؟؟

سلام..خوبم
سوال و جواب ها از صفحه 101 تا ابتدای جنگ جهانی اوله و متن های اول گزیده ای از نکات مهم تا قبل از صفحه 101.برای امتحان هم استاد 10 سوال سه گزینه ای میده و یک سوال تشریحی در مورد مسائل روز با فهم این کتاب باید پاسخ داد.استاد برای مطرح کردن سوال ها از این صفحاتی که براتون اماده کردم و 51 سوالی که اون دوستمون اماده کرده بود استفاده می کنند.البته اگه کتاب بخونید هم خدا ازتون راضیه هم بنده خدا ولی برای امتحان شما این دو لینک دانلود کنید و بخونید نمره خواهید گرفت

اصغر فرنیان دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ


سلام.
شما قرار بود سئوالات آقای حسینی گلی را دیروز بگذارید؟

اصغر فرنیان دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام
یک سئوال داشتم. وآن اینکه بعد از پیامی که برای شما میگذاریم نوشته ای میآید مبنی بر اینکه بعد از مطالعه و بررسی پیام آنرا در نظرات قرار میدهید؟
این یعنی سبک و سنگین میکنید و اگر انتقادی داشته باشند در قسمت نظرات درج نمیگردد.
واین کار سئوال بر انگیز است.
اینکار از حضرتعالی بعید بنظر میرسید.
و هیچ توجیهی ندارد .اینگزینشی عمل کردن است.

برادر عزیز و گرامی
این پیغامی که می فرمائید از طرف سیستم بلاک اسکای طراحی شده مبنی بر مدیریت پیغام ها.
من هر انتقادی که بوده تا حالاتائید کردم مگر دو مورد که اون هم انتقاد نبود و مقدارکی بی حیائی و بی حرمتی بود که در اینجا موضوعیتی نداشت.
به هر حال من استقبال می کنم از نظریات دوستان و همراهان
در مورد جزوه استاد حسین گلی هم باید بگم این تعطیلات و مراسمات مخصوص به اون یک مقدار باعث شد که عقب بیفتم.سعی می کنم تا فردا یا نهایتا پس فردا آماده کنم
سپاس

اصغر فرنیان دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد.

اصغر فرنیان دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

برادر عزیز تشکر میکنم از ادب و معرفت و حوصله شما.
البته غیر از این هم انتظاری ندارم.

وزارت خارجه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ق.ظ

این متن ها رو میگی از قبل از صفحه 101 هست....استاد که از بعد از صفحه 101 گفته برای امتحان..........قضیه چیه؟

سلام
برادر عزیز اگر روز آخر در کلاس تشریف داشتین متوجه می شدین که استاد اعلام کرد این مطالب از صفحه 101 برای امتحان یک درس 3 واحدی کمه و مقداری به مطالب اضافه کرد که در اول سوال ها آمده.شما این دو فایل رو بخونید برای امتحان کافیه

همکلاسی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام آقای علیمحمدی چرا لینک دانلود جزوه دکتر حسینگلی رو پاک کردین؟!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد