دیپلمات فردا

دانشجویان دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز

دیپلمات فردا

دانشجویان دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز

اطلاعیه شماره 6

با عرض ارادت فراوان خدمت دوستان

به اطلاع عزیزان جان میرسونم که از کتاب حقوق اساسی مربوط به درس دکتر نیری جزوه ای در حال آماده شدنه که تا آخر هفته لینکش برای دانلود در این وبلاگ قرار داده میشه و با استفاده از این جزوه دیگه خرید کتاب لازم نیست.

همچنین در مورد حذف لینک فن دیپلماسی و آداب کنسولی باید خدمت دوستان عرض کنم،استاد نظرشون این بود که دوستان از کتاب، خودشان سوال ها رو جواب بدن . به همین دلیل لینک رو حذف کردم،بعد از امتحان دوباره لینکش برای دانلود میزارم.اگر کسی مایل به استفاده از اون جزوه است از سایر دوستان که دانلود کردند بگیرند.

در مورد دوستانی که درس تاریخ تحولات دکتر نادرپور دارند بهشون توصیه می کنم به این قسمت ها در جزوه بیشتر توجه کنند

1- علل سرنگون نشدن قاجار با وجود ضعف ها و ناتوانائی ها در امور حکومت

2- دوره اصلاحات در قاجار (اصلاحات از درون و برون)

3- علل اجتماعی بوجود امدن جنبش مشروطه

4- علل شکست مشروطه

5- دوران رضا شاه

سر بلند هستید

نظرات 2 + ارسال نظر
وزارت خارجه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام..................صفحات حذف شده درس اقای نادرپور؟/؟/؟

وزارت خارجه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

باز هم سلام......من از چند تا بچه ها سوال کردم.....گفتن که اون قسمت رضا شاه......استاد فقط دوران رضا شاه رو گفته بخونید....نه اون که قسمتی که گفته چه جور به قدرت رسیده.....این درسته؟؟؟؟؟///؟؟؟؟؟

با عرض سلام
در مورد تاریخ تحولات استاد در دو کلاس مختلفی که داشته در هر کدوم از کلاس ها متفاوت با دیگری از جزوه مطالبی حذف کرده،در کلاس ما فقط از صفحه 111 تا 128 رو حذف کرده اما دوستان که در کلاس دیگه ای حضور دارن گفتند که استاد از صفحه 1 تا 13 و همچنین قسمت رضا خان رو حذف کرده من برای استاد ایمیلی فرستادم که بطور دقیق به اطلاع دوستان برسونم اما متاسفانه جوابی نگرفتم.
البته دوران رضا خان هم زیاد پیچیده نیست تنها شخصیت سید ضیا وجود داره و شخصیت خود رضا خان بخونید بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد