دیپلمات فردا

دانشجویان دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز

دیپلمات فردا

دانشجویان دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز

تکرار مداوم این تاریخ!!!

همانطور که عزیزان اگاهند متاسفانه در برگزاری امتحان پایان ترم درس روابط بین الملل مشکلاتی پیش امد که بخاطر آرامش اعصاب خودم از بازگوئی ان پرهیز می کنم،به درخواست دوستان ایمیلی به شرح ذیل خدمت استاد ارسال و جوابی از ایشان مبنی بر رعایت حال دانشجویان در هنگام تصحیح اوراق دریافت نمودم.

با عرض سلام و عرض ارادت خدمت استاد بزرگوار و گرامی جناب دکتر سیف زاده
امروز امتحان درس روابط برگزار شد،متاسفانه با توجه به اشکالات نظام آموزشی و عادت دادن دانشجو به برگزاری یک نوع امتحان (بصورت تشریحی و داستان وار و قصه گوئی) علی رغم تاکید شما در سر جلسه اخر مبنی بر چگونگی امتحان، دانشجویان در پاسخ گوئی به سوالات دچار استرس و اشکال شدند و متاسفانه عده ای از بزرگواران که هیچ وقت در سر کلاس ها حاضر نمی شدند شروع به اعتراض نمودند (بسیار متاثر شدم یاد تاریخ افتادم که در صبح صدای زنده باد مصدق در خیابان ها پیچیده بود و عصر هنگام صدای مرگ بر مصدق گوش را کر می کرد) به این فکر می کردم که اگر شما هم مثل بعضی از اساتید 20 سوال مشخص می نمودید و بعد در امتحان 4 سوال از انها ارائه می شد از نظر دانشجویان چقدر استاد خوب و مفیدی به نظر می امدید. به هر حال از طرف دانشجویان موظف به ارسال نامه ای خدمت شما شدم مبنی بر اینکه با توجه به  مشکلات موجود در برگزاری کلاس ها،تعطیلات عید نوروز،تعطیلات انتخابات و .... حضرتعالی با دید مثبت به اوراق امتحان نظر داشته باشید.
خوب می دانم که این درخواست دانشجویان رنجشی بر قلب شماست شمائی که در فکر امام شدن فرزندان این مرز و بومید ولی مجبور به انجام وظیفه بودم.

پاسخ استاد

آقای محمدی 
من بدون نامه ی شما هم می دانستم که عزیزان دانشجو چندان برای درس خواندن غش و ضعف نمی کنند. حتما" وضعیت دانشجویان را مراعات خواهم کرد.با این نگاه به یادگیری دانشجویان،  امیدم به ساخت آینده ایران تقریبا" زائل شده است


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد